Niektóre firmy tylko sprzedają oprogramowanie, my natomiast dodatkowo wdrażamy.
Na czy polega różnica? Kupując oprogramowanie podejmują Państwo ryzyko, czy poświęcony czas na nowe rozwiązanie oraz wydane pieniądze, przyniesie spodziewane efekty. U nas to ryzyko jest minimalne dlatego, że oferujemy także profesjonalne szkolenia dla pracowników i właścicieli biur oraz serwis i wsparcie w okresie eksploatacji systemu. Zapytaj naszych klientów co sądzą o współpracy z nami.
Zakup i wdrażanie
Podstawowe elementy, które są niezbędne do wykorzystania zalet naszego rozwiązania to aplikacja i serwis internetowy. W zależności od tego jak bardzo jest zinformatyzowana Państwa firma, doradzimy jak przeprowadzić wdrożenie przy minimalnych kosztach. Podstawowe etapy wdrożenia zapewniające jakość i skuteczność:
- Złożenie zamówienia na oprogramowanie Galactica
- Podpisanie umowy
- Ankieta wdrożeniowa - przesłanie danych do Galactica
- Uruchomienie i konfiguracja systemu
- Rozpoczęcie prac nad stroną WWW
- Udostępnienie oprogramowania dla klienta
- Opcjonalne szkolenie dla użytkowników
- Wprowadzanie danych do systemu przez klienta
- Uruchomienie eksportów na portale ogłoszeniowe
- Uruchomienie strony WWW i poczty e-mail
- Zakończenie wdrożenia
więcej
Instalacja i dystrybucja systemu
System GALACTICA Virgo to system intra/internetowy, zatem do pełnego wykorzystania produktu konieczne jest posadowienie rozwiązania na serwerze z dostępem do Internetu. W zakresie uruchomienia systemu jesteśmy bardzo elastyczni. Możemy zaproponować Państwu różne warianty w zależności od warunków jakie u Państwa są i takie rozwiązanie, które wygeneruje minimalne koszty.
Serwer
Galactica posiada własne Centrum Hostingowe, dzięki czemu zamawiając oprogramowanie nie muszą Państwo martwić się jego utrzymaniem. Zapewniamy pełny hosting systemu, strony WWW i poczty e-mail wraz z pakietem usług serwisowych i wsparciem dla użytkowników. Całą operacją instalacji i konfiguracji zajmuje się Galactica, a Państwo otrzymują od nas gotowe do pracy narzędzie. Więcej informacji o Centrum Hostingowym w dziale USŁUGI.
Komputer lokalny (agent)
Jeśli posiadają Państwo sprzęt komputerowy to nasze oprogramowanie będzie na nim pracować praktycznie bez żadnych dodatkowych działań, o ile zainstalowana jest jedna z aktualnych przeglądarek internetowych (Internet Explorer, FireFox itp.). Jeśli zakup komputerów dla agentów jest jeszcze przed Państwem, chętnie poradzimy jak zrobić to, aby wydać minimalne pieniądze. Skorzystaj z naszych doświadczeń, podpowiemy jak nie wydać dużych pieniędzy na kosztowny sprzęt i jeszcze większych na legalne oprogramowanie.
Szkolenia
W ramach wdrożenia oferujemy Państwu szkolenia z obsługi systemu dla pracowników biura. Warianty szkoleń są następujące. Możemy przeszkolić jednego tzw. lidera, który posiądzie pełną wiedzę z obsługi systemu i jego administracji. Następnie ten lider przeprowadzi szkolenia wewnętrzne w Państwa firmie. Drugi wariant to szkolenia z obsługi systemu dla szerokiego grona pracowników Państwa firmy. Szkolenia mogą być przeprowadzone w formie warsztatowej, która polega na tym, że każdy pracuje w aplikacji, ćwicząc poszczególne działania. Jeśli nie dysponujecie Państwo odpowiednią liczbą sprzętu, szkolenie może być przeprowadzone w formie prezentacji funkcjonowania systemu. Więcej informacji na temat szkoleń.
Do systemu dostarczana jest instrukcja obsługi, w której użytkownicy znajdą pomoc w poznaniu aplikacji. Pomoc można również uzyskać w Dziale Serwisowym naszej firmy.
Zmiana oprogramowania na Galactica Virgo
Jeśli wykorzystują Państwo inne oprogramowanie i chcą teraz przejść na Galactica Virgo prosimy o kontakt. Sprawdzimy czy i jak zmigrować dane do nowego systemu. Jak przestawić agencję na nowe rozwiązanie i jak zmigrować stronę WWW.